ES | EU | EN

IKT-n heldutasun-maila AURRERATUA duen ikastetxea.

Centro acreditado en el nivel SUPERIOR de madurez TIC.

moodle 2.7 logotipoa

google resumen

moodle irakasleak

hezkuntzaren aplikazioa

FAMILIENTZAKO ZIRKULARRAK

CIRCULARES A LAS FAMILIAS

ALBISTEAK / NOTICIAS

Bihar, maiatzaren 6an institutuan bidezko Merkataritzako azoka txiki bat egingo dugu.

Sarrera librea da, bisita ordutegia 9:30etatik 13:30etara izango da. DENOK ZAUDETE GONBIDATUAK. ZAIN GAITUZUE.

MARTXOAREN 8A

MARTXOAREN 8A OSPATZEKO, INSTITUTUAN ERAKUSKETA ETA LEHIAKETA BAT ANTOLATU DUGU.

ERAKUSKETA IKUSI ONDOREN, BEHEKO GALDETEGIA BETE  ETA LEHIAKETAN PARTE HARTU.

Igartubeiti baserriaren bisita-

3. eta 4. mailako ikasleak XVI.mendeko Igartubeiti baserria bisitatzera joan dira. / Los alumnos de 3º y 4º han ido a visitar el caserio del siglo xvi Igartubeiti.

Emakumearen eguna (Martxoaren 8a) - Día de la mujer ( 8 de Marzo )

Emakumearen eguna ospatzeko institutuan 2 erakusketa antolatu dituzgu. Para celebrar el día de la Mujer en el instituto hemos organizado dos exposiciones en el centro.

Fundazioak Berdintasuna sariak banatu ditu

2015eko urtarrilaren 23an, Artea Merkataritza Gunean, Leizaola Fundazioak XII. Berdintasuna idazkuntza lehiaketaren sariak banatu ditu. Lehiaketan parte hartzeko emakume eta gizonen berdintasunari buruzko idazlana aurkeztu behar zen, 10 eta 14 urte bitarteko adinekoa izanik. Hiru sari gehi beste hiru accesit daude hizkuntza bakoitzeko (euskara eta gaztelera). Aurten 55 ikastetxeetako 6.200 haur inguru beren idazlanak bidali dituzte eta 50 idazla aukeratuta daude finalara joateko, gure institutuko 5 ikasleen lanak aukeratu dituzte: -Euskaraz: Julene Alonsok accesit bat"Gizon eta emakumeen berdintasuna" idazlanarekin irabazi du eta Paule Bilbaok "Gizonak=emakumeak"idazlana aurkeztu du.. -Gaztelainaz: Ireber landaburuk "La igualdad", Alain Sandovalek "Igualdad entre mujeres y hombres" eta Irune Villarinok "La igualdad" idazlanak idatzi dituzte.

II Memorial Iñaki Lambarri Goñi

Igandean 11 an izango da. Bizkaiako Txapelketa da bai eskolarrentzat bai Beteranoentzat. SanJuaneko landetan izango da. Eta 1200 pertsona inguru parte hartuko dute.

Euskadiko XXXIII Eskolarteko kirol jokoa: Laura Lambarri (bikote lehiaketan Euskadiko txapelduna)

Informazio gehiago/Más informazión

"HEZKIDETA"

Lelo eta marrazki lehiaketa

INFORMAZIOA / INFORMACIÖN

BERTSOLARITZA

Muskiz BHIko 1. mailako ikasleek goi mailako bertsolarien pista jarraituz, biografia batzuk burutu dituzte.

Power pointak ikusten disfrutatu.

El alumnado de 1º de ESO del Instituto de Muskiz, siguiendo la pista de los bersolaris de primera, han realizado algunas biografias.

Disfrutad viendo los Power point.

Maialen Lujanbio

Beñat Gaztelumendi

Etxahun Lekue

Jokin Uranga

Igor Elortza

Alaia Martin

Jon Maia

Jon Martin

Jone Uria

Mantxi

Miren Amuriza

Unai Iturriaga

Xabier Silveira

BIDEZKO MERKATARITZA

Abenduaren 18an, 4.mailako ikasleek Bidezko

Merkataritzako produktoekin erakusketa-merkatu

txiki bat antolatu dute institutuko liburutegian.

El 18 de diciembre los alumnos de 4º de ESO

han organizado un pequeño mercado exposición

con productos de " Comercio justo" en la

biblioteca del centro.

Informazio gehiago/ mas información sobre el mercado exposición

BIDEOA: " El comercio justo en 6 pasos "

BELDUR BARIK

"Beldur Barik" sariaren 4.edizioan Muskiz BHIko 3.B ikasleek

Muskizko 2.saria irabazi dute "Nirea zara betiko" bideorekin.

/ Los alumnos de 3ºB de Muskiz BHI han ganado

el segundo premio de Muskiz con el video"Nirea zara betiko"

en la cuarta edición de "Beldur Barik".

" Ciencia en acción" nazioarteko azokan

4.mailako ikasleek "AGORA" saria irabazi dute.